مجتمع فنی تهران نمایندگی البرز

نمایندگی آزادگان - 02634127
نمایندگی فردیس - 02636526055
info@mftalborz.ir
مجتمع فنی تهران نمایندگی البرز، آموزشگاه تخصصی کاربردی کرج البرز فردیس

جلسه تقدیر از دانشپذیران دوره داده کاوی و هوش مصنوعی

۱۵ مرداد ۱۴۰۳
به همت گروه نرم افزار و سیستمهای هوشمند دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات از دانشپذیران دوره داده کاوی و هوش مصنوعی طی جلسه‌ای تقدیر شد.
در این جلسه که جمعی از مدیران و مدرسین مجتمع فنی تهران نمایندگی استان البرز حضور داشتند آقای دکتر داود یعقوبی مدیرعامل مجموعه مجتمع فنی تهران نمایندگی البرز ضمن تشکر از دانشپذیران برای آنان آرزوی موفقیت نموده و توصیه هایی در این مسیر ارائه داشتند.
این دانشپذیران در سه دوره برنامه نویسی پایتون مقدماتی و پیشرفته، داده کاوی، و هوش مصنوعی، یادگیری ماشین در مجتمع فنی تهران نمایندگی البرزشرکت نموده و تحت نظارت مدرس دوره آقای دکتر سامان قهرماندر دو تیم مجزا دو پروژه در خصوص بتن‌های ساختمانی و تشخیص بیماری (دیابت، سرطان سینه، بیماری‌های قلبی و…) با بهره‌گیری لز هوش مصنوعی فعالیت نموده اند.
در این جلسه مقالات و نحوه عملکرد پروژه های خود را به تفصیل شرح دادند.
دانشپذیران این دوره عبارتند از : پارسا مقصودی، فاطمه موسی پور، مبین خراسانی، ایلیا آقایی، کسری رهنما فرد، محمدرضا نافع کریمی، معراج بصیری، بیتا تیرگر، مانی حاجی محمدتقی علاقه‌بند، النا داداشیان برای همه این دانشپذیران و استاد قهرمان آرزوی پیروزی و سربلندی داریم و مفتخریم که دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی البرز با سرفصل های بسیار کاربردی و مهارت محور برگزار می گردد.
راه‌های ارتباطی با ما:
  • نشانی: کرج – خیابان طالقانی شمالی – رو به روی مسجد مهدویه – ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی استان البرز
  • شماره تماس: 02634127
  • تلگرام و اینستاگرام: MFTalborz@

یک دیدگاه بگذارید