مجتمع فنی تهران نمایندگی البرز

نمایندگی آزادگان - 02634127
نمایندگی فردیس - 02636526055
info@mftalborz.ir
مجتمع فنی تهران نمایندگی البرز، آموزشگاه تخصصی کاربردی کرج البرز فردیس

جلسه سوم اسفند ۱۴۰۲ پیرامون برگزاری مسابقات ملی مهارت و میزبانی مجتمع فنی تهران نمایندگی استان البرز

۳ اسفند ۱۴۰۲

جلسه ای با حضور مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز و هیات همراه در محل مجتمع فنی تهران نمایندگی استان البرز صبح روز پنجشنبه سوم اسفندماه ۱۴۰۲ پیرامون برگزاری مسابقات ملی مهارت و میزبانی مجتمع فنی تهران نمایندگی استان البرز در کرج برگزار گردید.
در این جلسه آقای مهندس غفاری مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: لزوم توسعه کشور آموزش است و فنی و حرفه‌ای متولی آموزش‌های مهارتی در کشور می باشد،
در این راستا بخش خصوصی و بخش دولتی می بایست در کنار هم باشند و بهم کمک کنند و بخش خصوصی با توجه به امکانات و سرمایه‌گذاری و پشتکاری که به انجام امور دارد می تواند کمک شایانی برای دولت در راستای اجرای اهداف باشد. و دولت نیز می بایست از این بخش حمایت کند.

در استان البرز، مجتمع فنی تهران یکی از مراکزی است که با دارا بودن فضای مناسب و تربیت مهارت آموزان بسیاری توانسته به این امر کمک نماید، و در حال حاضر برگزاری پنج رویداد در پنج مهارت که روز جمعه چهارم اسفندماه در محل مجتمع فنی تهران-البرز برگزار می شود نمونه ای است از همکاری و همراهی خوب این مجموعه توانمند.

در ادامه آقای دکتر یعقوبی مدیرعامل شرکت مهد پردا پژوهان و مدیر مسئول مجتمع فنی تهران در استان البرز گفت: این مرکز با توجه به سرمایه‌گذاری خوب و فراهم نمودن بستر مناسب آموزشی آمادگی کامل جهت برگزاری دوره‌های مهارتی و برگزاری مسابقات ملی مهارت در استان را دارد و روز جمعه چهارم اسفندماه بطور همزمان در پنج رشته مهارتی فناوری اطلاعات مسابقات بین دانشپذیران علاقمند و مستعد را برگزار خواهد نمود.

در پایان از سایت‌ها و فضای آموزشی این مرکز بازدید بعمل آمد.

یک دیدگاه بگذارید