مجتمع فنی تهران نمایندگی البرز

نمایندگی آزادگان - 02634127
نمایندگی فردیس - 02636526055
info@mftalborz.ir
مجتمع فنی تهران نمایندگی البرز، آموزشگاه تخصصی کاربردی کرج البرز فردیس

بررسی دوره افترافکت در کرج

۲۳ دی ۱۴۰۲

دوره افترافکت در کرج

After Effect یک نرم افزار می باشد که توسط شرکت Adobe توسعه یافته است. توسط این برنامه می توان استعداد و خلاقیت خود را پرورش داد.  برنامه After Effect جهت استفاده در صنعت تصویر متحرک، فیلم های ویدیویی، تیتراژ فیلم ها و… کاربرد دارد. این برنامه در تبلیغات تلویزیونی و تیزر های تبلیغاتی نیز کاربرد دارند و شما توسط این برنامه می توانید کسب درآمد داشته باشید. متقاضیان دوره افترافکت در کرج می توانند دوره آموزش افترافکت در مجتمع فنی کرج را بگذرانند. در ادامه برنامه After Effect و کاربرد های آن را بررسی خواهیم کرد.

افترافکت چیسست؟

آموزش 0 تا 100 افترافکت با مدرک رسمی

برنامه After Effect در سال 1993 میلادی توسعه پیدا کرد. این نرم افزار جهت ایجاد انواع جلوه های ویژه در فیلم ها، تبلیغات تلویزیونی و سایر پروژه های چند رسانه ای مورد استفاده قرار می گیرد. قسمت هایی از فیلم ها هستند که تهیه و ساخت آن ها از افراد و عوامل عادی فیلم سازی بر نمی آید. به این قسمت ها جلوه ویژه می گویند، که برای ساخت این قسمت های فیلم از گروه جلوه های ویژه استفاده می شود.

دوره افترافکت در کرج

این برنامه به کاربران این امکان را می دهد که افکت های بصری، حرکت عناصر گرافیکی، ایجاد ترکیب های ویدیویی و اضافه کردن جلوه های ویژه به عکس ها و ویدیو ها را به سهولت و قدرت انجام دهند.

یکی از ویژگی های بی نظیر این نرم افزار استفاده راحت و آسان از آن به دلیل ساختار ساده ای که دارد می باشد. این نرم افزار برای شما این امکان را فراهم می کند که از خلاقیت خود در تدوین و ایجاد ویدئو های جذاب استفاده کنید. هماهنگی خوب After Effect با دیگر محصولات Adobe این موقعیت را برای شما فراهم می کند تا تولیدات را توسط این برنامه ها ارتقا دهید. این نرم افزار جهت تولید محتوا نیز کاربرد دارد.

نرم افزار After Effect برای دو سیستم عامل ویندوز و مک موجود و قابل استفاده می باشد.

نرم افزار After Effect کاربرد های زیادی به عنوان یک نرم افزار تدوین و ایجاد جلوه های ویژه دارد.

برخی از این کاربرد ها شامل موارد زیر می باشد:

  • ساخت تیتراژ فیلم
  • به وجود آوردن جلوه های بصری
  • ساختن کلیپ های متنوع
  • انواع افکت روی ویدئو ها می توان گذاشت.
  • ایجاد کردن جلوه های بصری
  • ایجاد کردن میکس ویدیویی
  • دارای افکت های بسیار و گوناگون می باشد.
  • افزدن افکت های صوتی
  • تولید انیمیشن متحرک
  • تولید تبلیغات و ویدئو های تبلیغاتی
  • تولید محتوای آموزشی

برخی از پروژه ها همچون سریال تلویزیونی Star Trek، فیلم Enders Game، رابط کاربری فروشگاه گوگل، کمپانی نایک و… با این نرم افزار خلق شده اند.

کسب و کار با استفاده از After Effect:

با گذراندن دوره های افترافکت می توان بر آن تسلط یافت و با استفاده از آن کسب درآمد کرد. از مزایا خوب After Effect امکان رشد شغلی با استفاده از این نرم افزار می باشد. شرکت های زیادی، متخصصان این برنامه را استخدام می کنند تا برای کسب و کار هایشان طرح های گوناگونی را به وجود بیاورند.

آموزش ادیت ویدیو با افترافکت

از دیگر راه های کسب درآمد توسط این نرم افزار، ساخت و تولید کلیپ عروسی می باشد. که می توان با استفاده از After Effect کلیپ های عروسی گوناگون و زیبایی برای زوج ها ساخت.

افترافکت همچنین در شبکه های اجتماعی نیز کاربرد دارد. تعداد زیادی در ایران و جهان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و ویدئو ها در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخند. روزانه داریم مشاهده می کنیم، که از همین شبکه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند. برای تبلیغ کسب و کار خود از ویدئو های تبلیغاتی استفاده می کنند، که با استفاده از After Effect ساخته شدند. در نتیجه، می توان گفت نرم افزار افترافکت بازار کار مناسبی دارد.

دوره های افترافکت

متقاضیان می توانند در دوره هایی که در آموزشگاه ها تحت عنوان آموزش افترافکت ارائه می شوند شرکت کنند. همچنین افرادی که در کرج به دنبال یک دوره خوب در کرج هستند، می توانند در دوره های آموزش افترافکت در مجتمع فنی کرج شرکت کنند. دانشجویان این دوره می توانند مدرک رسمی افترافکت را دریافت کنند. این آموزشگاه همچنین دوره عکاسی و ویدیوبرداری در کرج، دوره ادیت ویدیو در کرج و… را برگزار می کند. آموزشگاه مجتمع فنی دوره های مختلف دیگری را برگزار می کند، می توانید با مراجعه به سایت این آموزشگاه از دوره های آن مطلع شوید.

سخن پایانی

دوره افترافکت کاربرد های زیادی دارد، مانند: ساخت تیتراژ فیلم، ایجاد کردن میکس ویدیویی و… که در متن به آن ها اشاره کردیم. بوسیله شرکت در دوره After Effect، یادگیری کار با این نرم افزار و دریافت مدرک رسمی افترافکت می توانید کسب درآمد کنید. برای ثبت نام در دوره افترافکت در کرج، دوره ادیت فیلم در کرج و… می توانید به سایت آموزشگاه مجتمع فنی کرج مراجعه کنید.

یک دیدگاه بگذارید