در سال های اخیر کوششهای بسیاری در جهت رشد و توسعه صنعت هتلداری و گردشگری انجام شده است، لذا میزان ارائه صحیح و استاندارد خدمات در مراکز خدماتی همچون هتل ها، رستوران ها ،کافه ها و … به میزان آموزش، استاندارد سازی و بهبود تفکر و تخصص نیروی انسانی این مراکز بستگی دارد.
معیارهای موجود در تشریفات نتیجه روند همکاری های متقابل میان افراد در زمینه های گوناگون اجتماعی است. بدون رعایت این معیارها که امروزه آیین تشریفات شناخته می شوند برقراری روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ویژگی های تاریخی، آداب و رسوم، اقتصادی و حتی خانوادگی به سختی امکان پذیر است. از آنجایی که محور تمرکز و توسعه صنعت تشریفات و گردشگری بر کاربرد استراتژیک در بخش خدمات و آموزش نیروهای انسانی می باشد لذا در این راستا و با توجه به نیل به اهداف ذکر شده، دپارتمان تشریفات و گردشگری مجتمع فنی تهران با توجه به رسالتی که در جهت ارتقا و آموزش و استاندارد سازی نیروهای انسانی و توسعه آن بر عهده دارد و با توجه بر این مهم که نیاز جامعه بر تربیت افراد متخصص و کارآزموده در صنعت مذکور می باشد ، تاسیس گردیده است .
دپارتمان تشریفات و گردشگری مجتمع فنی تهران با بهرهگیری از کادری مجرب و اساتید حرفه ای در حوزهی گردشگری و هتلداری ، اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی کرده است. این دپارتمان فضایی فراهم آورده است تا علاقهمندان به دورههای هتلداری، آشپزی و کافیشاپ بتوانند تخصصهای لازم را برای ورود به بازار کار کسب کنند.
کلیه حقوق این سایت متعلق به مجتمع فنی تهران نمایندگی البرز میباشد. ©️ | تابستان 1402
طراحی شده توسط آژانس موبوکا